Velkommen til Team Big Bandit

Her på siden kan du følge med i mine
fangster og nyheder fra Garmin,
Lowrance, Go-Pro, Kinetic og Abu

mandag den 27. februar 2012

Big Bandit udstillet på både i bella

Team Big Bandit er udstillet på både i bella på småbådsklubbens stand. :-) Jeg er ikke selv at finde på standen. Men jeg står ikke så langt derfra hvis der var nogle der skulle have spørgsmål til noget på båden. Man kan finde mig oppe ved Marinetorvet eller Lowrance's stand.
Lowrance HDS 8 Gen2
Lowrance HDS 10 Gen2 og
Simrad NSS7 som fungere som min autopilot.



Her kan ses en af de bedste investeringer jeg nogensinde har lavet til min båd smarts tabs sx fra 60-140hk. De har gjort at båden ikke banker mere,  planer på 2-3 sek. og planer ved 2800 rpm. hvor den før skulle op på ca. 4000 rpm.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar