Velkommen til Team Big Bandit

Her på siden kan du følge med i mine
fangster og nyheder fra Garmin,
Lowrance, Go-Pro, Kinetic og Abu

onsdag den 11. april 2012

Påske laks hell yeah

Første trolling tur D.03-04-2012 efter laks fra egen båd. Mig og en 13+. Jeg kan kun skrive 13+ da min vægt vejet den til 13.5kg og den dagen efter vejet en anden laks til 13.7 som blev vejet til 1kg mere sener. Så skal nok ud og have en ny vægt. :-) Det blev til en mere den dag på 8.5kg +

 D.05-04-2012 afsted igen. Det var godt nok en svære dag for mig og min svoger. Der blev råbt om dubbel og tripel hug på vhf'en og der skete bare intet hos os. Vi sluttet dog dagen men en lille laks på 3.5kg så vi fik hvad vi kom for.

D.08-04-2012 gik turen igen til klintholm. Der var noget mere luft end de havde lovet dagen før. Men jeg listet ud til bananen der var masser af fødefisk men ingen lakse lodning. Sejlet ud til kondomet hvor der også var masser af fødefisk men der var også nogle bananer(lakse lodning). Men der var stadig ikke rigtig noget der ville smage på min agn. Men lige efter jeg havde besluttet mig at sejle hjem og havde hevet den første sideplaner stang ind gik den ene down-rigger stang. Efter 15 min. lå der en 8.6kg's laks i båden. hørte ikke om andre der havde fanget fisk inde, kun uden ved 40meter'en. hvor det havde været et rigtig lorte vejer efter hvad de andre sage. Så rigtig fin påske til mig. Ny BR og ny PR.


Jannick og Lone fra Team Lille My. Her ses den meget glade skipper med sin først 14kg´s. Jannick havde ellers regnet med han skulle høre om lone´s 8,5kg´s laks hele vejen hejm. Men nu skal Lone høre på ham... HeHe Tillykke med fiskene til jer begge. :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar