Velkommen til Team Big Bandit

Her på siden kan du følge med i mine
fangster og nyheder fra Garmin,
Lowrance, Go-Pro, Kinetic og Abu

lørdag den 11. december 2010

Gulp Alive - Bliv overbevist!


En kammerat og jeg ville i dag hygge os med lidt spinnefiskeri et par timer i Dragør. Og da han alligevel skulle ned og købe lidt grej, spurgte jeg, om han ikke kunne købe lidt orm med, så kunne vi da altid se, om der ikke skulle være en enkelt fladfisk til drengene. Hvis nu spinnefiskeriet ikke gav noget.
Men der var selvfølgelig udsolgt af orm. Så da jeg nu i lang tid havde kigget lidt skeptisk på Gulp! sandormene, besluttede vi os for alligevel at give dem en chance. Og de var ikke så dumt. Der var ikke gået lang tid, efter vi havde kastet ud, førend den første fladfisk var på land. Sådan fortsatte det et par timer med fine fisk.
Den største lå på lidt over 600 gram, hvilket er rimeligt pænt i forhold til vore tidligere fangster. Så jeg må bare sige, at jeg tror, jeg er færdig med friske orm!
Og forresten, der blev ikke tid til spinnfiskeriet ;o)

Med venlig hilsen
Dan Jakobsen
København S

Tak til Dan Jakobsen for det glade budskab. Vi kan her på Pure Fishing med glæde konstatere, at der kommer flere og flere af Dans slags. Fiskere, som bliver overbevist om, at Gulp! fanger mindst lige så godt som den ægte vare - og er langt lettere at få fat på!
Vi ved, at flere dygtige fiskere gennem længere tid har været Gulp! “skabsfiskere”. Og at de først nu er ved at komme frem i dagslyset og dagspressen med deres fangster. Vi tror derfor, at det store Gulp! eventyr kun lige akkurat er begyndt her i Danmark. At snebolden først lige er ved at rulle og på vej til at vokse sig stor. Det er vi naturligvis meget glade for som virksomhed, men bedst af alt:

Gulp! giver danske lystfiskere bedre oplevelser og større fangster, end de ellers ville have fået!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar