Velkommen til Team Big Bandit

Her på siden kan du følge med i mine
fangster og nyheder fra Garmin,
Lowrance, Go-Pro, Kinetic og Abu

mandag den 1. november 2010

8 Ørrede og 20-25 stk torsk

Dejlig dag i bugten. Sejlede ud kl.7, det var let diset og ingen vind. Jeg startede med at fange nogle torsk, men kunne høre over radioen at alle de andre fik ørreder på, bare ikke mig. :-( men det måtte jeg jo gøre noget ved. Jeg søgte tilbage til, hvor jeg startede dagen. Jeg fik sat alle stængerne og begyndte at trække nord på. Der mødte jeg en anden båd, og det viste sig at være en af garmin drengene. Jeg ringede til ham for at høre, om de have fået noget, men han havde ikke tid til at snakke, for de havde fisk på.(så måtte jeg jo være det rigtige sted.) Kort tid efter fik jeg også hug. Jeg begyndte at trække de andre stænger ind, men den første stang jeg spolet ind, kunne jeg godt sætte tilbage igen, der var nemlig også fisk på. Igang med næste stang uden fisk på. Fik taget de sidste to stænger ind i den side, og begyndte at fighte den første fisk, da en af de andre stænger gik i den anden side. [PANIK en mand og triple hug ;-) ] Ind med de sidste stænger, også kunne fighten endelig begynde . Den første fisk fik jeg hen til kejsen og ind med den, men nej, krogen satte sig i og fisken rystet på hovede og væk var den. :-( Pis). En 3-4 kg fisk væk, men den tager vi så næste gang. Når videre til næste stang med fisk på, den blev landet rigtigt og næste fisk kom også i båden. To fisk på henholdsvis 1,8 og 2,2kg, dejligt. Det blev i alt til 8 havørred og 20-25 stk torsk. Den største havørred jeg hørte om over radioen, var på 5,8kg[bare det var mig].


Havde glemt kameraet men tog et der hjemme. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar